Servicii



Branding

Totul începe de la analiza companiei, a istoriei, culturii, precum și a valorilor sale. Analizăm apoi audiența și competitorii, după care începem dezvoltarea unei strategii pentru crearea identității și poziționarea brandului. Strategia de brand reprezintă ce, cum, când, unde și către cine comunici mesajul brand-ului.

O strategie de brand consistentă, cu aplicare continuă, duce la consolidarea imaginii brand-ului și la adăugarea unui plus de valoare companiei. Pentru a-i garanta succesul, un brand trebuie să fie prietenos și deschis față de ceilalți, relevant pentru consumatori, să țină cont de nevoile și de interesele acestora, să fie autentic și transparent și nu în ultimul rând să empatizeze cu ceilalți.



Media Planning

Pentru planificarea strategiei media este necesar să se țină cont de următoarele criterii:

• audiența țintă – mesajul campaniei de comunicare poate fi adresat clienților existenți pentru a-i convinge să utilizeze o cantitate suplimentară din produsul sau serviciul oferit de companie, clienților companiilor concurente pentru a-i determina să devină clienții companiei tale, sau publicului care încă nu utilizează un astfel de produs sau serviciu;

• caracteristicile demografice și psihografice ale audienței – vârstă, sex, educație, venit, reședință, status ocupațional, trăsături ale personalității, valori sociale, interese personale;

• frecvența de utilizare a produsului și notorietatea acestuia – există patru nivele: consumatori frecvenți, moderați, ocazionali și non-consumatori;

• dimensiunea audienței – numărul aproximativ de oameni care corespund caracteristicilor de mai sus.

După stabilirea audienței țintă și a caracteristicilor acesteia se vor seta obiectivele comunicării (ce procent din audiență este necesar să fie expus mesajului, frecvența expunerii, rating-ul brut, impactul dorit) necesare pentru îndeplinirea celorlalte obiective ale companiei, precum cele de marketing, vânzări, financiare.

În urma unei analize aprofundate a acestor factori, oferim consultanță și te ajutăm la planificarea și realizarea unei strategii de comunicare media adecvată identității și poziționării brandului prin stabilirea mediilor de expunere corespunzătoare obiectivelor urmărite pentru a ne asigura de îndeplinirea acestora.



Content Writing

Ne ocupăm de conceperea mesajelor și a conținutului WEB, de redactarea și publicarea de articole pe website-uri, forum-uri sau blog-uri. Studiem atent domeniul, pentru a ne asigura că informațiile pe care le vom prezenta sunt corecte, de actualitate. Avem grijă ca mesajul să fie clar, concis și la obiect, respectăm cerințele legate de conținut și integrăm cuvintele cheie dorite.

Apoi ne asigurăm că va atinge publicul țintă nu doar prin publicarea în mediile relevante ci și prin utilizarea tehnicilor de SEO, obținând astfel un maxim de eficiență.



Social Media

Platforma de socializare a devenit unul din punctele principale de întâlnire ale consumatorului cu brandul și reprezintă o oportunitate de apropiere față de consumatori deoarece le oferă acestora posibilitatea de a interacționa direct cu reprezentanții brandului respectiv, de a-și împărtăși opiniile și relata experiențele personale legate de brand. O pagină de Facebook actualizată, un cont pe rețeaua profesională LinkedIn sau o postare video pe una din rețelele de video-sharing devin necesare pentru a crește notorietatea unui brand și pentru a rămâne de actualitate.

Poți lăsa în grija noastră toate aceste aspecte ale socializării online pentru afacerea ta.



Creative Work & Design

Te ajutăm atât la conceperea și crearea logo-ului, a website-ului, cât și la realizarea design-ului pentru bannere, mash-uri, print-uri de mici sau mari dimensiuni, obiecte promoționale, panouri și firme luminoase și altele, precum și realizarea de clipuri video, audio sau alte materiale publicitare necesare campaniei.



PR

Scopul activităților de relații publice este acela de a crea un climat de încredere între companie și consumatori, de a facilita introducerea unor noi produse pe piață sau de a revitaliza produsele deja existente, de a stimula creșterea cererii pentru produsul sau serviciul oferit de companie, de a genera venituri pentru companie și nu în ultimul rând de a completa strategia de publicitate prin întărirea mesajului.

Procesul de relații publice implică șase etape: cercetare și analiză, elaborarea politicii, programare, comunicare, obținerea unui feedback și evaluarea și ajustarea strategiei.

Pentru realizarea unei strategii coerente oferim servicii de consultanță privind politicile de relații publice, planificare a strategiei, creare de discursuri, redactare de articole, cercetare a opiniei publice, aranjare de interviuri pentru presă, redactare de comunicate de presă.



Out-Of-Home Advertising

Acest concept se referă la metodele de a ajunge la potențialii clienți atunci când aceștia se află în mers, în locuri publice sau în anumite locații specifice. Se împarte în două mari categorii: publicitate indoor și outdoor.

Publicitatea Indoor se adresează unui public țintă bine definit, în atenția căruia ajunge într-un mediu social relaxant și intens frecventat, cum ar fi în restaurante, cluburi, localuri sportive, centre comerciale.

Publicitatea Outdoor se bucură de o expunere foarte mare către un public foarte diversificat și cuprinde platforme precum panouri de publicitate stradală, LED-uri, fațadele unor clădiri, publicitate mobilă.



BTL

Echipa noastră creează design-ul, amenajează standul și concepe campania de comunicare pentru a targeta publicul țintă în cadrul participării la târguri, expoziții, show-uri.

Pentru eficientizarea strategiei de Brand Awareness sau lansarea unui produs venim în ajutor cu amplasarea eficientă a produselor în punctele cheie din magazine pentru a fi cât mai accesibile consumatorilor, conceperea designului și afișarea cât mai atractivă a produselor, campanii de promovare în magazine prin hostess, evaluarea rezultatelor, precum și serviciul de mystery shopper.



Corporate Events

Acest tip de evenimente private se adresează clienților, personalului sau acționariatului unei companii și pot îmbrăca forma unei conferințe, gale, fundraising, lansări de produse și servicii sau a unui seminar și de ce nu, o petrecere.

Planificarea unui astfel de eveniment include stabilirea bugetului, închirierea spațiului și amenajarea acestuia, obținerea autorizațiilor din partea administrațiilor publice, contractarea speaker-ilor, coordonarea evenimentului, logistică, securitate, catering și servicii de curățenie.